Zaterdag 22 juli: Malaga - Katwijk

22 juli 2023 - Katwijk aan den Rijn, Nederland

Vanmorgen gaat de wekker om half 6. Het is tijd om weer naar huis te gaan. We hebben gisterenavond de meeste spullen al ingepakt en doen nu de laatste spullen in de koffers en ruimen de keukenkastjes en koelkast uit.

Om 07:45 vertrekken we naar Malaga waar we eerst de auto in gaan leveren bij Malaga rent a car. We zijn daar om half 9. Na een korte administratieve afhandeling worden we naar de luchthaven gebracht.

IMG_1831

Onze vlucht gaat om 11:10 maar het is goed dat we ruim op tijd op de luchthaven zijn want het is overal druk. We staan lang in de rij voor de bagageafgifte, maar ook bij de security-check.

IMG_1832IMG_1833

We hebben uiteindelijk nog een half uur voordat het boarden gaat beginnen.
We kopen een veel te duur broodje die we aan boord kunnen eten.

Bij de gate aangekomen blijkt dat het toestel nog niet is geland en dat we een kleine half uur vertraging hebben.

IMG_1835

De vlucht verloopt voorspoedig en Wim en Thijmen hebben samen 3 stoelen waardoor Thijmen aan het raam kon zitten en het opstijgen en landen heeft kunnen filmen (zie video’s). Ook heeft hij lekker nog een dutje kunnen doen.

IMG_1835IMG_3052

Na een vlucht van 2,5 uur landen we veilig op Schiphol. De koffers vinden we snel terug op de bagageband.

IMG_1837

Op de taxi moeten we wel iets van een half uur wachten.
We moeten wel even wennen aan de lage temperatuur hier :)

Om een uur of 4 zijn we weer thuis. Ook wel weer fijn om thuis te komen. Alhoewel je wel direct weer van alles moet: koffers uitpakken, boodschappen doen. Koken hoef ik nog niet vandaag want we halen lekker Thais.

We kunnen terug kijken op een geslaagde vakantie: veel leuke dingen gezien en gedaan, mooi weer, leuke huizen en natuurlijk quality time met elkaar.

Bedankt voor het volgen en tot de volgende keer!