Donderdag 20 juli: Taylor Swift en Malaga

20 juli 2023 - Villanueva de la Concepción, Spanje

Het plan was om vandaag naar het strand in Malaga te gaan, maar zowel Thijmen als ik voelen ons niet goed.

Thijmen heeft erge buikpijn en ik heb knallende hoofdpijn zodra ik op sta (nee, niet te veel gedronken hoor ;) )
Wij brengen de ochtend liggend op de bank door terwijl Wim en Esmée buiten zitten. Zij zijn bezig om te proberen toch kaartjes te krijgen voor het concert van Taylor Swift van volgend jaar juli dat zal plaats zal vinden in de Johan Cruijff arena.

Ze was vorige week erg teleurgesteld dat het niet gelukt was om kaartjes te krijgen en toen was daar gisteren ineens de e-mail in Wim’s mailbox dat er vandaag om 10:00 uur een nieuwe kans zou zijn om kaartjes te kopen.

Oeh, spannend! Zou het dan vandaag wel gaan lukken? Om 5 voor 9 uur is ze al ingelogd en lijkt ze ineens een vrij laag nummer in de wachtrij te hebben. Zou het dan toch?!

Om 10 uur start de verkoop en om 10:10 is daar ineens het grote moment; ze is er door en kan de beschikbare kaartjes bekijken. Tot haar verbazing zijn er gewoon nog goede 2e rangskaartjes te koop voor een acceptabele prijs.

Bij het afrekenen is er ineens een kink in de kabel. De batterijen van de random reader zijn op. Wie verzint dat?!?!

Wim komt ineens de woonkamer binnen gelopen en vraagt mij en Thijmen om zo snel mogelijk op zoek te gaan naar batterijen. Die vinden we in de afstandsbediening van de airco. Vervolgens werkt de random reader alsnog niet. Zenuwslopend!!

Gelukkig kunnen de kaarten ook via PayPal worden afgerekend en komt de verlossende tekst “kaarten zijn gereserveerd” in beeld.

Esmée is in alle staten. Ze is zó blij! Dit wilde ze zo graag! Ook de vriendin met wie ze gaat is dolblij. De rest van de dag loopt Esmée op een roze wolk :)

Halverwege de middag willen Wim en Esmée naar Malaga om wat dingen te kopen bij de Decathlon en ik wil ook wel mee ook al voel ik me nog niet optimaal. Maar de hele dag in huis hangen vind ik ook geen aanlokkelijk idee.

Thijmen heeft nog steeds last van zijn buik en hij blijft liever thuis. Dus gaan we met z’n 3en op pad.

IMG_1690IMG_1693

Het is een mooie grote Decathlon. We vinden waar we op zoek naar waren en dat is een soort naald om ballen leeg te laten lopen (we hebben hier een bal gekocht die we mee naar huis willen nemen en die moet leeg het vliegtuig in). Ook kopen we shirts voor de kinderen die ze onder een surfpak kunnen dragen, slippers voor mij en energy-repen voor Wim.

IMG_1695

Naast de Decathlon staat een grote bouwmarkt waar we ook naar binnen gaan. Het is een mooie winkel met veel hebbedingetjes en ik ga naar buiten met 2 snijplanken en een lepellegger voor vieze spatels bij het koken.

Hierna gaan we naar het strand waar we toch nog even een drankje willen doen bij een strandtentje. We strijken neer op een terras waar Wim en ik een witte sangria bestellen en Esmée een ijskoffie.

IMG_1696IMG_1702

Als we thuis zijn gaat de bbq weer aan.

IMG_1711IMG_1715IMG_1721IMG_1723IMG_1724IMG_1726

Morgen staat de Caminito del Rey op het programma. Een spectaculaire wandelroute langs een kloof. De wandeling begint om 09:20 en we moeten er met parkeren en naar het verzamelpunt lopen al een uur van tevoren zijn. Het is nog ruim een uur rijden vanaf hier, dus reken maar uit; dat wordt een vroegertje!

Ik duik zo dus snel mijn bedje in en “spreek” jullie morgen weer met een verslag van hoe de wandeling was.

1. Papa en mama:
    21 juli 2023
    Wat een geluk dat Esmée toch kaartjes heb weten te bemachtigen,leuk voor haar.Ik hoop dat het met Thijmen buikpijn weer wat meebakt.Hopelijk ben jij ook weer opgeknapt.Veel plezier morgen en lezen we wel weer wat jullie hebben meegemaakt.😘